DOSTAWA

Darmowa dostawa na terenie Polski dla zakupów powyżej 249zł!

Paczkomat - 13,00 zł
Kurier - 15,00 zł
Kurier (pobranie) - 20,00 zł

Realizacja zamówień w ciągu 24h. Naszym celem jest wysłanie zamówienia jak najszybciej.
Jeśli nie będziemy w stanie wysłać produktów w ciągu 24-48h, powiadomimy Cię o tym i podamy przybliżoną datę dostawy.

Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony. Prosimy jednak o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu. W takim wypadku należy spisać protokół szkody bezpośrednio przy kurierze.

Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:

1. Za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost

2. Do paczkomatów InPost

 

PŁATNOŚCI

Za swoje zakupy na sococo.pl możesz zapłacić na kilka sposobów. Preferowaną metodę płatności możesz wybrać podczas finalizacji zamówienia.

Sklep przyjmuje płatności realizowane:

1.  za pośrednictwem wyspecjalizowanego podmiotu świadczącego usługi przelewów elektronicznych PayU – zostaniesz przekierowany na stronę systemu PayU, na której będziesz mógł wybrać preferowaną metodę płatności: poprzez system bankowości internetowej Twojego banku, BLIK lub kartą. Podstawą wydania lub wysłania towaru jest tylko i wyłącznie potwierdzenie dokonania płatności przez firmę zajmującą się obsługą płatności.

2. za zakupy możesz również zapłacić tradycyjnym przelewem. Wybierając tę formę płatności, wraz z mailem potwierdzającym złożenie zamówienia otrzymasz dane niezbędne do zrealizowania przelewu. Wysyłka zakupionych produktów nastąpi po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie.
Nasz numer rachunku bankowego: 48 1050 1214 1000 0092 8756 6302

3.  za pobraniem przy dostawie towaru – płatność bezpośrednio przy odbiorze paczki od kuriera. Zwróć szczególną uwagę na podany numer telefonu oraz adres e-mail - tą drogą otrzymasz potwierdzenie nadania przesyłki oraz informację o planowanym terminie doręczenia wraz z numerem kontaktowym do kuriera. Pamiętaj, aby przygotować odliczoną kwotę w gotówce, ponieważ kurier nie jest zobowiązany do wydawania reszty.

 

ZWROTY

Zmieniłaś zdanie co do zamówienia? A może po prostu chcesz dokonać zwrotu?

Masz pełne prawo zwrócić zakupiony u nas produkt w przeciągu 14 dni od daty otrzymania paczki ze swoim zamówieniem (pod warunkiem, że produkt nie był używany, posiada oryginalne opakowanie, które nie jest uszkodzone). Nie musisz podawać powodu, jednak będziemy wdzięczni za taką informację – pomoże nam ona ulepszyć nasze produkty.

KROK PO KROKU

1. Wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

2. Zeskanuj lub zrób zdjęcie oświadczenia o odstąpieniu i wyślij go nam na kontakt@sococo.pl  wpisując w temacie maila numer zamówienia.

4. Paczkę zaadresuj na poniższy adres:

SO COCO
ul. Pomorska 10 (wejście od ul. Poleskiej)
40-732 Katowice 

5. Zwrot leży po Twojej stronie, więc to Ty wybierasz formę wysyłki (Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem). Polecamy jednak wybrać przewoźnika, który umożliwi uzyskanie potwierdzenia odbioru i numer do śledzenia paczki.

6. Poczekaj na maila od nas o wprowadzeniu zwrotu.

7. Koszt zakupionych produktów zwrócimy Ci maksymalnie w przeciągu 14 dni od otrzymania od Ciebie zgłoszenia. Więcej informacji możesz znaleźć w Regulaminie.

UWAGA: W paczce zwrotnej należy umieścić wydrukowany oświadczenie o odstąpieniu, w celu jego weryfikacji.

Potrzebujesz większej ilości informacji? Napisz do nas na: kontakt@sococo.pl :)

Nasza strona wykorzystuję pliki cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.